どんぐり備忘録

アラサーOLのブログ 映画、暮らし、日々の記録

サンタナロペスへ

前回グリー愛についてのブログを書いた。

 

その矢先に。

 

www.youtube.com

 

この悲しい痛ましいニュース。

 

glee出演陣のナヤへのメッセージを、通勤電車の中で泣きながら読んだ。

 

●Chris colfer

www.instagram.com

 

How can you convey all your love and respect for someone in one post? How can you summarize a decade of friendship and laughter with words alone? If you were friends with Naya Rivera, you simply can’t. Her brilliance and humor were unmatched. Her beauty and talent were otherworldly. She spoke truth to power with poise and fearlessness. She could turn a bad day into a great day with a single remark. She inspired and uplifted people without even trying. Being close to her was both a badge of honor and a suit of armor. Naya was truly one of a kind, and she always will be.
💔
Sending all my love to her wonderful family and her beautiful son.

「どうやったら、あなたへの気持ちと尊敬の念をたった一つのポストで伝えられるかな。

どうやったら、長年の友情と言葉や笑顔の日々をまとめられるのかな。

もし、君がナヤの友達だったら、それはできないよ。彼女の輝きとユーモアは、表現できないんだ。彼女の美しさと才能は、この世のものじゃないみたいだった。

彼女は真実を話すことを恐れず、堂々としていた。彼女はだれかにとっての嫌な日を、一瞬で素敵な日に変えることができた。

彼女は、周囲の人を刺激したり鼓舞したりすることを、自然にできる人だった。

ナヤと仲良くなることは、僕の誇りでもあったし、守ってくれているように感じることもあった。ナヤはいつだって、本当に優しい人だった。

愛をこめて。彼女の家族と、彼女の大切な息子へ。

-クリスコルファー(カート役)」

 

 

和訳は意訳ですので、あまりにも間違えてたら教えてください。

 

gleeの中の私にとってのディーバはずっとサンタナロペスだった。

IF I die young はしばらく聞くことができない。